Resultat från igår på tävlingen

 Har jag varit så nervös någon gång i hela mitt liv eller?
Obeskrivlig känsla. Var helt svag i hela kroppen. Framma på plats så gjorde jag ett byte i klassen. Skulle ju hoppa LA avdelning b men jag bytte på plats till avdelning a. Framridningen gick bra men de hjälpte inte mig något för jag hade ju ingen aning om hur de skulle gå inne på banan. Men inne på banan gick de grymt!
Vi nollade var första LA! :D Vi kämpade tillsammans och både jag och Embla var glad inne i mål.
Alla kom vi inte perfekt på men hon var högt över alla hinder och var inte nära på något nerslag. Men vissa hinder var perfekt! Kombination, trippelbarr och breda oxar hoppade vi över, kul att se att hon har kapacitet för de! :)
 
Tyvärr inga bilder från ritten får bli nästa tävling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0