Ny header

Nu är den nya headern på plats, tryck F5 för er som inte ser den.
Agnes min granne hade inget att göra så hon var snäll och fixade ihop en rikigt fin header till mig, tack så mycket! :D
Tror http://jonssonjulias.blogg.se/ skulle hjälpa mig med att fixa om bloggen med både ny header och design.
Tycker verkligen att hon är super duktig på sånt så det ska verkligen bli kul att få något nytt hit till bloggen!
Men vet att det är mycket nu med både skola och allt annat så gör den när du har tid! Hör av dig till mig kan du :)
Men jag har ju denhär nya nu som jag kan ha tills dess som jag är mycket nöjd med!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Självklart ska jag fixa det!
Skicka ett mejl till mig med alla bilder du vill ha med, ett 10-tal kanske samt beskrivning! Färg, eventuell text ;)
Fixar den när jag har tid till veckan :)

Svar: nu är mailet skickat :)
ellenoembla.blogg.se

2012-08-25 @ 10:29:09
URL: http://jonssonjulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0