Hopplektionen idag

Gick super! Fick massor av beröm av Hannah för stora framsteg. Alltid kul att höra :) Bra övningar och vi gjorde de riktigt bra. Vissa språng var inte 100% med felet satt hos mig när jag la henne för nära. Men Hannah förklarar så himla bra så jag vet hur jag ska göra nu. Men hon hoppade upp sig bra och gjorde kanon språng, sånna som man alltid vill ska sitta på plats! Inatt står embla inne och alla andra nätter fram till i helgen då jag tävlar i söderhamn. Hoppar en klass, LA avdelning b :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

LYCKA TIIIILL, ni sätter en felfri runda, TRO mig, och om inte sätter ni den på hemmaplan ;) :* <3

Ställ gärna en fråga i min frågestund :D
http://michellejohnson.webblogg.se/2012/august/fragestund.html

Svar: haha ärligt får de gå som de vill de första gångerna men det ska gå framåt och förbättras :)och yes jag ska ställa en fråga :D <3
ellenoembla.blogg.se

2012-08-07 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0