funderingar kring bloggen..

Har tänkt nu, ska jag verkligen ha kvar bloggen?!
Känner just nu att jag inte alls har någon mening med att sitta här och skriva och skriva. Vanliga tråkiga inlägg.
Är det bara jag som tycker alla bloggar är likadana? Samma skrivna inlägg osv.
Börjar faktiskt bli ganska trött på alla bloggar i huvudtaget.
 
Här på min blogg tycker jag defenetift är väldigt tråkigt!
Dålig uppdatering, tråkiga inlägg, ingen inspiration, inte blogglust mm.
Men även så kan de ju faktiskt vara kul ibland och skriva lite om tävlingar, träningar, lägga ut fina bilder. Men samtidigt tycker ni ens det är roligt att läsa de samma texterna i längden?
Min blogg just nu är hemsk! Headern är jätte ful måste jag bara till lägga.
 
Ska ta och tänka igenom de här noga innan jag gör något. Kanske bara räcker med att fixa en ny supersnygg header och göra om hela blogggen och börja om från noll igen eller ta bort den.
Ska tänka på saken och återkommer. Dålig uppdatering får nog ni räkna med ;)
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Tycker du ska ha kvar den! Isånnafall kan du bara ta en liten "bloggpaus" Och kommer tillbaka sen! :)<3

2012-08-20 @ 09:58:56
URL: http://myponnyworld.blogg.se
Postat av: Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment

-
Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

2012-08-20 @ 14:36:49
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: Emmy

Men hörru. Inget man skapar kan va tråkigt!! Bara du som tycker och tänker så. Om du är lite trött ta en paus bara. Bloggen är ju lika bra om du skriver 1 gång i månaden! Lyssna på ditt hjärta. Vad är det egentligen du tycker är kul?? :) Haha nu blev jag flummig igen.

2012-08-20 @ 20:03:14
Postat av: Alva

HA KVAR DEN! <3

2012-08-20 @ 22:49:45
URL: http://alvatrane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0