Dagen

Vaknade imorse, Tindra och jag tog oss en liten sovmorgon. Åkte till stallet och red ut i skogen. Byggde upp hinder på stigen där vi brukar bygga upp dom. Åå herregud vad Embla var crazy! Hon tyckte de var så himla roligt men de gick över gränsen lite så jag fick vara bestämd och visa att det inte är ok att gå över gränsen helt och hållet. Men hon hoppade sjukt fint!  Aroma var hur duktig som helst hon med! Skogen är de bästa hon vet ju! ;)
Tindra och jag gjorde fint i stallet, vi smörjade och putsade utrustningen och gjorde ordning boxarna inför natten eftersom dom står inne. Faktiskt skönt att dom får stå inne för det är faktiskt kallt ute på nätterna.
 
Idag åkte hindra hem och imorgon åker hon med sin familj till Bulgarien. Ha en sån bra resa! :)
Aroma stannar kvar så hon ska tränas av mig när dom är borta.
 
Imorgon går båda hästarna på dressyrlektion med mig som ryttare. Har en ledig morgon då lektionerna är på eftermiddan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0