Tjaa!

Idag är det måndag och de betyder att det är absolut en av dom värsta dagarna på veckan..
Hade syslöjd och sen no alla andra lektioner! Somsagt no är de värsta jag vet. Men då väntas en bättre dag imorgon förhoppningsvis :) Just nu sitter jag och tränar på engelska glosor men jag tog en liten paus från glosboken.se ett tag eftersom dom tyckte jag var så duktig ;)
Ikväll är det dressyrlektion som vi ska in på. Hoppas verkligen inte Embla är över taggade och helt enkelt galen idag! Isåfall får jag ta de på de positiva sättet och tänka att hon istället blir av med sin energi inne i ridhuset.
Kommer nog vara rätt usel på att blogga ikväll satt jag gör några tidsinställda tills ikväll då jag inte har tid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0