Svar på frågestunden!

    
Tilda om Sista chansen att fråga på frågestunden!:
1. Vill också att du ska videoblogga! :D Eller lägga upp någon film när du rider?
2. Har du anmält dig till hörträffen på lördag? :)

:)<3
Svar:
1. Jag tror inte att videoblogga är riktikt min grej men lägga upp någon film när jag rider ska jag försöka göra någon gång!
2. Ja jag ska på hörnträffen på lördag :)<3
25 April, 21:31  
Natalie om Sista chansen att fråga på frågestunden!:
*kan du inte visa lite mer bilder när du hoppar på embla, som inte är så gamla?
*kan du inte visa någon film på er när ni rider dressyr/hoppning?
*vem är bäst, Aroma eller Embla?
*har du någon pojkvän?
*säg någonting som du är bra på?
*säg något du är mindre bra på?
*beskriv dig själv med tre ord.
*vilka klasser tror du att du kommer tävla som högst med Embla i år i hoppning och dressyr?
*vilket datum fyller du då?

hehe, sämsta frågorna ;)
:* <33333333333333333
Svar:
1. Ja visst ska försöka få någon att fota så snart som möjligt!
2. Jo de kan jag
3. Båda är lika bra, går inte att välja!
4. Nej de har jag inte
5. Jag är bra på att hålla ordning i stallet
6. Jag är mindre bra på att passa tider
7. Nyfiken, glad, lugn
8. Hoppnig LA och dressyr LB
9. 4 augusti
:)<333333333333333333333333333
25 April, 21:21  
Alva om Sista chansen att fråga på frågestunden!:
Kan inte du videoblogga nån dag? :-*
       Svar:
       Kanske de, men de är nog inte min grej ;)<3<3

Jonna om Alla ska fråga!:
Vad fick dig att börja rida?
Svar:
Jag tror jag fick mitt intresse ifrån Aroma :)
   
Anna Mood om Frågestund!:
Favorit ämne i skolan?
Favorit årstid?
Finaste flicknamnet?
Finaste pojknamnet?
Bästa tv-pogram?
Bästa film?
Favoritsång?

:* <3
Svar:
1. Matte, idrott och bild
2. Sommar!
3. Vet faktiskt inte vad de finaste är med något som är fint är tex Saga
4. Vet faktiskt inte ;)
5. Tittar sällan på tv
6. Titanic :)
7. Just nu är de we are young!
:)<3<3
   
Melanie om Frågestund!:
Hur gammal är embla?

Kramisar ;)
P.s saknar alla nanstas ponnytjejor<3

Svar:
Embla blir 8 år i sommar :)
Ja, vi måste ha någon ''nanstasponnytjejer kväll'' snart! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0