Sorry

Förlåt för jag varit dålig här på bloggen men jag har haft fullt upp!

I måndags så red min ridlärare Anine på Embla, det gick hur bra som hellst! Allt var plus poäng :D
Klippte hennes man efter, jag blev nöjd men ändå inte.. Lite kort kanske, men de växer ut snabbt på henne :)
Åkte sen till Alva och sov där, vi hade sjukt kul! Skrattade åt vad som hellst, haha ;)
Vaknade där nästa dag, sov till halv 12, var där ett tag sen åkte jag hem. Sen tillbaka till nansta igen för då var det hopplektion för Hanna. Embla var pigg och galen! Hennes energi tog aldrig slut.. Det var bra övningar för henne iallafall :) Sen var det av hästen snabbt hem och byta om till tränings kläder. På tisdagar är vi alltid ute och springer och tränar kondition. Vi sprang en bra bit sen stannade vi för att tränarna skulle just berätta att vi skulle kuta allt vi hade ungefär en km till idrottshallen där vi skulle fortsätta med fys träning men istället så lurade dom oss och vi fick gå på spa istället :D
snacka om lurad vi blev. Vi hade iallafall super mysigt!
Vilken tisdag alltså! Nu kanske ni föstår varför jag varit dålig med uppdateringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0