Redo för tävling imorgon!

Nu är både jag och embla redo för tävling imorgon. Hon är ren putsad med knoppar i man och pannlugg :)
Kan säga att de är inte de roligaste och lättaste att göra knoppar, men huvudsaken är att dom sitter och ser någorlunda ut iallafall! Sadel och träns är putsat och allt är typ snart packat. Har inte alls några höga förväntningar på denna tävling. Går de bra då är de självklart kul och går de åt skogen, ja då går de åt skogen och de struntar jag helt totalt i! Och jag förväntar mig att de inte kommer gå toppen men vad gör de? Det är ju ändå hoppning vi vill och ska hålla på med så dressyren är bara en tränings sak, ett litet + för hoppningen typ. Sen vet jag också att embla är fin i dressyren men jag tror inte att hon visar upp de på dressyr banan sådär ;)
Äsch de där blir kul de!
Ha en bra kväll, bay bay!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Det kommer nog gå bra! :)<3

2012-04-28 @ 21:43:49
URL: http://myponnyworld.blogg.se/
Postat av: Annapsnna

Lycka till! :) vad roligt!

<3

2012-04-29 @ 07:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0