Igår

Dagen igår var helt okej i skolan, tisdagar de är liksom min dag de, jag har alltid gillat dom och varför vet jag inte?
Hann bara vara hemma en liten stund innan jag begärde mig till stallet. Mamma var redan där, hon stannade efter jobbet och mockade och tog in henne osv. Så när jag kom dit var de bara att slätta på all utrustning och så, vilken service man har ibland ;)
Väärmde upp ordentligt inför hopplektioen. Vi tränade styrka, lydnad och teknik.
Vi tränade olika lynads övninar med bommar och studs. Höll på med dom bommarna och studsen i olika övningar och sen avslutade att hoppa en linje som hon höjde mer och mer, satan vad hon hoppade upp sig och hoppade högt över! hindret låg kanske på 110 eller så :)
Fick jätte mycket beröm av hanna (hopptränaren) om att jag hade en super fin ponny med super kapacitet och mycket fin hoppteknik!
Jag skulle också kunna gå upp i mycket högre klasser så småningom!
De gör mig så glad att höra sånt! En super lektion igår alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0