Godmorgon!

Vaknade för ett tag sen och såg att vädret hade blivit mycket bättre idag!
Ikväll åker vi in på hoppträning inne på ridklubben. Är de någon som vet om vi ska vara ute och hoppa? :)  
Nu på dagen har jag inte så stora planer, ska ut och träna iallafall. 

Igår på dressyr lektionen för Åsa så var hon super fin i skritten och traven! Men hon körde slut på sig själv i traven satt hon hade redan blivit trött tills vi skulle börja med galopparbetet. Så där blev hon väldigt oarbetsvillig och blev väldigt stark.. Men jag kan säga att hon jobbade 100% i skritt och trav satt de är inget att vara missnöjd över. Gjorde ett ryttarfel som lät henne att börja gloppera, hon skulle egentligen ju fått avsluta där men man jobbar ju också på att dom ska bli starkare!
Apropå allt med dressyr så har jag anmält mig till min och Emblas första dressyr tävling på tunalid! :)
De får gå som de går, helt ärligt kan jag inget om hur de går till på dressyr tävlingar. Tur så ska Tilda också dit och tävla, hon som är van!


Kommentarer
Postat av: julia

ni ska vara ute tror jag för att åse sa att dom skulle börja hoppa ute nu:)

2012-04-12 @ 11:33:42
URL: http://juliajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0