Fredaaaaaaaaaaaaag!

Wihoo, fredag! :D
Skolan var som vanligt på fredagar, rätt tråkig.. Vädret är verkligen pest, kan de bara sluta snöa?
Men jag ska rida iallafall, hon vilade igår och måste ridas idag. Jag ska nämligen till stockholm i helgen satt hon får vila både söndag och kanske måndag. Är inte helt säker på om jag kommer hinna med att rida på måndagen, har tagit ledigt från skolan, men hinner jag så rider jag ju självklart!
Ikväll ska jag packa och kolla på någon film kanske? :)
Såg ju Titanic 3D igår, älskar filmen!! Jack var så jäkla snygg!
Som ni kanske såg så är de frågestund på bloggen nu och jag har inte fått en enda fråga ännu, kom igen fråga på nu, får jag inte mer än tio frågor så svarar jag inte på någon så kör hårt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0