Dagen

Kom hem från stallet för någon timme sen. Saden passa bra, den statt bra på Embla med den är lite stor för mig. Jag testade den på ridbanan och jag gled inte runt i den satt vi ska förmodligen köpa den. Ska testa den imorgon också. Hon gick iallafall super fint på ridbanan, avspänd och i en bra form. Red där ca 10 minuter bara för att känna på sadeln. Fortsatte på en uteritt. Hon var verkligen bra idag! :)
Hon fick sträcka ut som jag hade tänkt osv.
Nu städar jag mitt rum och sen kommer några släkningar på mat här.
Tyvärr så blev de inte så många kort knäppta, hade mycket annat att göra i stallet.. Men jag bjuder på dom jag tog.





Kommentarer
Postat av: Tindra, Aroma

Hej!!!! Vad roligt att du lägger ut sssåååå många bilder, du har en JÄTTE fin häst<3!!!!:) Kram Aroma och Tindra.

2012-04-10 @ 08:12:40
URL: http://tindraoaroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0