Dagen

Har nyss duschat efter att ha varit i delsbo hela förmiddagen och tränat fotboll med hälsingelaget.
Började med en vanlig fotbollsträning och sedan en liten ''rast'' för att äta lunch och vila upp oss ett tag sen pass två och då spelade vi match. Två riktigt roliga träningar idag! 
Nu ska jag ta de lungt ett tag, äta något och ta fram lite tills tävlingen imorgon. I eftermiddag ska jag åka till stallet. Embla ska ridas igenom och träna pogrammet en sista gång, ett riktigt reält dressyrpass. Alla laddar ju upp på olika satt inför tävling som funkar bäst för hästen och i dressyr så vill jag ha Embla lugn och inte så pigg och galen satt jag rider som vanligt dagen inna en dressyrtävling. Det är ju första dressyrtävling i hela mitt liv satt jag har inga stora förväntningar, de får gå hur som hellst! För jag och Embla vi gillar hoppning bäst vi. De där gör vi bara för bra träning men visst dressyr är kul de också med de slår avsolut inte hoppning!
Hon ska knoppas och ryktas med massa pälsglans! Sadel och träns ska smörjas och byta till vitt schabrak :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0